blog blog .

blog

تفاوت بالم لب و برق لب در چیست؟

آیا بالم و برق لب یک محصول هستند؟
بسیاری از کسانی که لوازم آرایشی را به‌طور تخصصی دنبال نمی‌کنند بالم و برق لب را با یکدیگر اشتباه می‌گیرند، زیرا با کاربرد این دو محصول به اندازه کافی آشنا نیستند. بالم لب ‌و براق‌کننده با وجود آنکه جزو محصولات آرایشی مخصوص لب به‌حساب می‌آیند، اما تاثیر متفاوتی روی لب‌ها برجای می‌گذارند.

بالم لب یکی از محصولاتی آرایشی و مراقبتی است که طرفداران زیادی دارد و بسیاری از کاربران سایت لوازم آرایشی بهداشتی در سراسر جهان، همواره آن را در سبد خرید خود قرار می‌دهند. این محصول برای استفاده آقایان، خانم ها و کودکان طراحی و ساخته است.

آنچه که بالم را از براق‌کننده متفاوت می‌سازد،‌ استفاده از ترکیباتی مانند روغن و موم زنبور عسل برای محافظت از لب‌ها در مقابل نور خورشید و آبرسانی به آن‌ها است که به‌ ایجاد لب‌هایی زیبا، سالم و خوشرنگ منجر می‌شود‌.
این محصول همچنین برای کسانی که با پوسته پوسته شدن و‌ خشکی لب دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند مثل معجزه عمل می‌کند. بالم‌های لب به‌دلیل خاصیت مراقبتی خود اغلب از ترکیبات طبیعی تهیه می‌شوند، به‌همین دلیل هنگام استفاده، رایحه‌ای دلپذیر به مشام شما می‌رسد و تجربه‌ای لذت‌بخش برایتان به‌ارمغان می‌آورد‌.

در مقابل بالم، براق‌کننده لب قرار دارد که با شنیدن اسم آن نیز می‌توانید عملکرد این محصول را حدس بزنید. برق لب یک وسیله آرایشی پرطرفدار است که به لب‌های شما درخشندگی می‌بخشد و جذابیتی بی‌نظیر و خیره‌کننده ایجاد می‌کند. این محصول اغلب حاوی ترکیباتی مانند روغن و رنگ‌ است که با هدف افزایش زیبایی لب‌ها روی رژ، بالم و حتی به‌تنهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بنابراین فهمیدیم که بالم و برق لب یک محصول نیستند و از لحاظ عملکرد کاملا با یکدیگر تفاوت دارند. استفاده از این دو محصول نیز به سلیقه افراد بستگی دارد، شما می‌توانید هر دو محصول را با هم به‌ لب‌هایتان بزنید تا لب‌های زیبا و در عین حال خوشرنگ داشته باشید.

نحوه استفاده از بالم لب چگونه است؟
لب‌هایی صاف و بدون ترک تاثیر زیادی بر جذابیت بیشتر چهره دارد؛ به‌همین دلیل افراد از لوازم مختلفی برای لب‌هایشان استفاده می‌کنند. بالم یکی از محصولات پرطرفدار مخصوص لب است که بیشتر از آنکه وسیله‌ای آرایشی باشد محصولی مراقبتی به‌حساب می‌آید.

بالم با آبرسانی به لب‌ها به شما کمک می‌کند تا از خشکی لب رها شوید. استفاده از بالم بسیار ساده است که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم:

در ابتدا باید یک بالم مناسب را که حاوی ترکیبات مفیدی مانند موم، عسل و روغن‌های گیاهی و عاری از سولفات است از سایت لوازم آرایشی بهداشتی خریداری کنید‌.
قبل از استفاده بهتر است لب‌هایتان ‌را تمیز کنید سپس بالم را روی لب‌های پایین خود به‌طور کامل بمالید.
در مرحله بعد بالم را روی قسمت بیرونی لب‌های بالایتان نیز بزنید، یادتان باشد که در استفاده از بالم لب نباید زیاده‌روی کنید.
و در‌ نهایت لب بالا و پایین خود را به یکدیگر بمالید تا بالم به‌صورت یکنواخت روی پوست پخش شود.
چگونه از برق لب استفاده کنیم؟
برق لب جزو لوازم آرایشی است که اغلب دخترها تجربه استفاده از آن حتی در زمان کودکی را نیز داشته‌اند. این محصول آرایشی از آن دست لوازمی است که به‌تنهایی می‌تواند جذابیت چهره شما را دو چندان سازد. اگر به استفاده از برق لب علاقه دارید، برای آنکه از این محصول به‌طور مناسب استفاده کنید طبق روش زیر پیش بروید:

در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که براق‌کننده روی لب‌های صاف بسیار زیباتر به‌نظر می‌رسد، بنابراین حتما استفاده از بالم لب را در اولویت قرار دهید‌.
برق لب‌ها انواع مختلفی دارند برخی از آن‌ها بدون رنگ و برخی دیگر‌‌‌ دارای رنگ ملایمی هستند. بنابراین باید یک براق‌کننده مناسب که با سلیقه‌تان همخوانی داشته باشد خریداری کنید.
شما می‌توانید برق لب را روی بالم یا رژ بزنید. در هنگام استفاده بهتر است دو یا سه بار براق کننده را روی لب‌های پایین و بالای خود بمالید تا ظاهری بهتر پیدا کند.
لازم به ذکر است که بعد از زدن براق‌کننده نباید لب‌های خود را به هم بمالید، این روش برای استفاده از محصولاتی‌ مانند رژ مناسب است، اما برای برق لب نباید استفاده شود.
بالم یا برق لب؛ کدام یک بهتر است؟
لوازم آرایشی و بهداشتی به دلایل مختلفی استفاده می‌شوند و انتخاب یکی از آن‌ها نه‌تنها به سلیقه شما بلکه به هدف استفاده از آن محصول آرایشی نیز مرتبط است. بنابراین در‌ پاسخ به این سوال که بین بالم و برق لب کدام یک بهتر‌است؟ باید در ابتدا هدف خود را برای استفاده از یک محصول مشخص کنید‌. اگر می‌خواهید در‌ یک مهمانی خاص لب‌های درخشان و ظاهری دلفریب داشته باشید، قطعا برق لب انتخاب مناسبی برای شما به‌شمار می‌رود. در ‌مقابل اگر به سلامت لب‌هایتان در طولانی مدت اهمیت می‌دهید و داشتن لب‌هایی صاف و بدون ترک برای شما در اولویت قرار دارد، بالم لب گزینه مناسبی برایتان خواهد بود.

خبر خوب اینکه مجبور به انتخاب و خرید یکی‌ از این دو محصول در سایت لوازم آرایشی بهداشتی نیستند،‌ چرا که استفاده آن‌ها بایکدیگر مشکلی ایجاد نمی‌کند. شما می‌توانید بعد از زدن بالم به لب‌های‌‌ خود‌‌ روی آن براق کننده بزنید و از عملکرد این‌ دو محصول آرایشی و مراقبتی کاربردی در کنار یکدیگر بهره ببرید.

به صورت کلی انواع برق لب با ایجاد درخشش روی لب‌ها به زیبایی ظاهری آن کمک می‌کند، هر چند که در سال‌های اخیر براق‌کننده‌های آبرسان نیز به بازار روانه شده‌اند، اما همچنان عملکرد آن‌ها با بالم کاملا متفاوت است.

انواع بالم لب کدامند؟
لب‌های صاف و خوشرنگ، ‌چهره را شاداب‌ و جذاب‌تر‌ نشان می‌دهد، به‌همین دلیل مهم است که در کنار استفاده از محصولات مخصوص پوست و مو، روتینی مراقبتی برای لب‌های خود نیز در نظر بگیرید. انواع مختلفی از بالم لب با مصارف ضد آفتاب، درمانی و ترمیم کننده، برای آقایان، ویتامینه و مغذی و…. وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خودتان هر مدل از آنها را تهیه کنید.

امروزه در فرمولاسیون بیشتر کارخانجات تولیدی این نوع محصول از مواد مغذی، مواد مرطوب کننده مانند لانولین( برای جلوگیری از ترک خوردگی پوست لب)، روغن های طبیعی مانند ویتامین E و A، شی باتر و موم زنبور عسل استفاده می‌شود؛ وجود این مواد در هر نوع بالم لب که باشد به شما کمک خواهد کرد تا به مشکلات خشکی و ترک خوردگی پوست لب غلبه کنید. بعد از دوره کوتاهی معمولا نتایج استفاده از انواع بالم لب با بهبود و ترمیم پوست جدید، خودش را نشان خواهد داد.

بالم نقش مهمی در حفظ سلامت، نرمی و لطافت لب‌ها ایفا می‌کند و خواص آبرسانی و محافظتی آن یک راه حل مناسب برای مبارزه با خشکی، ترک خوردن و آسیب‌های محیطی است.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۳:۱۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)