blog blog .

blog

نحوه ترميم رژگونه شكسته و پنكيك خرد شده در منزل

پنكيك و رژگونه جزو لوازم آرايشي است كه به دلايل مختلف ممكن است خرد شده و بشكند. در ادامه روش ترميم رژگونه شكسته را آموزش مي دهيم تا مانند روز اولش شود.

نگران نباشيد با روش زير مي توانيد پنكيك و رژگونه شكسته را به راحتي ترميم كنيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۶:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

قيمت ويلچر برقي

چطور يك ويلچر برقي مناسب بخريم؟
اگر مي خواهيد يك ويلچر برقي بخريد اما در انتخاب نوع، مدل و برند آن ترديد داريد، بهتر است ابتدا اطلاعاتي در مورد انواع ويلچر به دست آوريد.
سپس با توجه به نياز، بودجه و اطلاعاتي كه به دست آورديد، گزينه ي مناسب را انتخاب كنيد. به ياد داشته باشيد كه انتخاب يك ويلچر مناسب نقش مهمي در بهبود حركت و عدم وابستگي شما به ديگران دارد. با گشتي در اينترنت و بازار متوجه تنوع ويلچرها مي شويد. در اين حالت، اگر اطلاعات كافي در مورد ويلچر نداشته باشيد، در انتخاب ويلچر مناسب سردرگم خواهيد شد.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۴:۵۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تفاوت بالم لب و برق لب در چيست؟

وقتي از محصولات آرايشي مخصوص لب صحبت مي‌شود اغلب لوازمي مانند رژ يا خط لب به ذهنمان مي‌رسد كه براي زيباتر جلوه دادن لب‌‌ها استفاده مي‌شوند. اما همان‌طور كه زيبايي لب داراي اهميت است، حواستان بايد به مراقبت و حفظ سلامت آن نيز باشد. از‌اين‌رو در اين مطلب قصد داريم به معرفي بالم و تفاوت آن با براق‌كننده لب بپردازيم و كاربرد هر يك از آن‌ها را شرح دهيم، تا انتهاي مطلب با ما همراه باشيد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۵۳:۱۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)